På tal om GHS

Kom att tänka på min inköpslista som jag gjorde för ett tag sedan till just Göteborg horse show. Tanke var att jag skulle köpt Event skydd för ega pengar där, men tack vare världens bästa mamma så slapp jag det. ♥

Jag satt nyss och räknade ihop vad allt detta på mitt kollage skulle gå på och kom fram till att det skulle kosta ca 2800:- (och då har jag tagit i en del med priserna och inte räknat med "mässpris"). Detta är 300 kr mindre än vad jag har, vilket betyder att jag kommer ha råd med allt ja vill ha, dessutom så hjälper mamma alltid till att betala lite. Det innebär att jag kommer ha kanske 300-800 kr över att shoppa saker för! Wihoooo, glad flicka over here!


Kommentarer
Postat av: josefine

SV; Men du det gäller ju sånt man SER, som de skrev typ hjälm, ridbyxor, schabrak o huva, o krage. strumpor gör nog inget de syns ju inte ;)

2011-12-29 @ 16:11:00
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: mollie

fina saker du ska köpa!

2011-12-29 @ 16:31:50
URL: http://molliejosefina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den tröjan är det just nu 30% rabatt på 3 hästar Kungälv. :))

2011-12-29 @ 16:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0