Snögubbecupen

Kom på att jag glömde berätta hur det var på Snögubbecupen igår ju, och jag antar att stackars Jossan snart efterlyser bilderna jag tagit, även fast de blev totalt kassa hela bunten. Jag kan ju inte påstå att ljuset är så bra inne i Stenungsunds ridhus även fast det är himla stort, jag provade nog femtioelva olika inställningar, haha.

I alla fall så försov jag mig till halv 11 och då var det en halvtimme kvar tills Jossan skulle starta och det tar ca 10-15 min att ta sig med bil in till Strk. Men så otroligt smidig som jag är så gör jag mig i ordning i en rekordhastighet på 15 min och hann komma i god tid till tävlingsplatsen och hann till och med se prisutdelningen som var i klassen innan.
Det gick riktigt bra för henne i första klassen, det var stilhoppning. Hon fick ett pet men kom tvåa. I andra klassen var det tyvärr en vägran, för övrigt en väldigt fin och stadig runda.

Förresten så var Linns lillasyster Maja där och tävlade och måste säga att det är en tjej som är en riktig fighter, jäklar vad hon fick slita för att komma runt banan, bra jobbat! Hejade även på Linn precis innan jag åkte.


Kommentarer
Postat av: josefine

Awwwiiiiii :D

2011-12-31 @ 09:19:55
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0