Svrf ändrar sig IGEN

Äntligen har vi tävlingsryttare fått vår vilja igenom, detta visar att vi faktiskt har något att säga till om, även fast man kanske inte alltid tror det. Men är det tillräckligt med människor som hjälps åt, så funkar det! Just nu har jag feelingen av "THE WINNER TAKES IT ALL", haha.

http://www3.ridsport.se/Tavling/Nyheter/2011/12/TillfalligfrysningavMom1512/

"Vad innebär detta för våra tävlingsekipage under åren 2012-2013?
Alla tävlingsekipage får på tävlingsbanan under ritten och prisutdelningen ha reklam (innefattar även tillverkarmärkning) enligt storlekarna i Mom 151.1, se bifogat utdrag från Mom 151.1 nedan."

"TR I Mom 151:1. > 1.6.2.2*
På tävlingsbanan och i samband med prisutdelning får sponsorns namn och/eller logotyp endast exponeras på en maximal area av:

Hoppning
1.1.1 Vojlock/Schabrak 200 cm² på varje sida
1.1.2 Ridjacka 80 cm² på varje sida av jackan i höjd med bröstfickan
1.1.3 Ridbyxor 80 cm² en gång längstgående på vänstra benet
1.1.4 Skjortkrage 16 cm² på varje sida eller i mitten på kragen på en ridblus
1.1.5 Ridhjälm 125 cm² mitt på hjälmen (max 25 cm lång och 5 cm bred) *
1.1.6 Insektsluva 75 cm² endast en gång

1.2 

Dressyr
1.2.1 Vojlock/Schabrak 200 cm² på varje sida
1.2.2 Ridjacka 80 cm² på varje sida av jackan i höjd med bröstfickan
1.2.3 Skjortkrage 16 cm² på varje sida eller i mitten på kragen på en ridblus"


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA! "JAG TYCKER ATT ALLA SKA LYSSNA PÅ THE WINNER TAKES IT ALL JUST NU".

Kom på en sak, jag har kopplat låtar hela dagen, haha :( först save the world och nu den här. haha åh.

2011-12-29 @ 21:37:55
URL: http://elinlofgrens.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

svar: hehe så lite så, och jag gillar din blogg starkt:) Tack så jättemycket, desamma :)

2011-12-29 @ 22:01:12
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: PATRICIA - vinn en design!

Hej!

Nu har jag en står bloggdesign-tävling igen på bloggen. Det va poulärt förra gången så nu kör vi igen. Vinnaren får en helt ny design gjord av mig där du får bestämma allt. Gå in på min blogg och anmäl dig. Lycka till!! :D



/ Patricia & Celine

www.ponnynceline.blogg.se

2011-12-29 @ 22:14:31
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Sara - fotoblogg.

Jätte fin blogg, undrar bara vad Jasmine Girl är för ras? :) Jätte fin verkligen! <3

2011-12-29 @ 22:37:31
URL: http://photowithmycanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0