Välbehövlig julklapp

Var hos en utav mina bästa vänner i söndags, Jasmine. (Lustigt, haha) Vi valde att byta julklappar i år. Jag gav henne en keps från John Whitaker, super snygg verkligen. Hade jag inte letat julklapp till henne hade jag helt klart köpt en själv. Funderar på att köpa den nu på mellandagsrean?

Och självklart så fick ju jag en julklapp tillbaka, en välbehövlig sådan, nämligen en väska från Eskadron som man har lindor i. Till vissa av lindorna så har jag tappat bort förpackningarna som de ligger i, så detta är ju alldeles perfekt. Jag fick även lila rosetter till en av mina - än så länge - oanvända outfits.

Den är brun med cerise/rosa sömmar, Visst är den snygg?


Kommentarer
Postat av: Maria

Ååh, gud vilken praktiskt! Jag har mina i en hink om det är liksom inte så bra form på den.. ;) Vet du vart man köper en sån? :)

2011-12-29 @ 00:43:31
URL: http://teamox.blogg.se/
Postat av: Linn Ingvarsson

Hittade hit genom en skvallerblogg och trivs, jag ska nog kika in fler gånger!

2011-12-29 @ 00:46:38
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: jeffä

Hejsan!:)

haft en bra dag?:)

följa varann i bloglovin?:)

2011-12-29 @ 01:23:21
URL: http://horsesinfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0