Happy easter

Godmorgon och glad påsk allihopa!

Jag hoppas att ni alla vart ute och letat efter era påskägg? Det har ju jag självklart gjort eftersom min familj fortfarande är så barnsliga, haha. Man får läsa karta efter karta efter karta tills man slutligen hittar ett pyttelitet påskägg med tre godisar samt en lapp i som leder till ett enormt påskägg proppat med godis, det är galet!

I vilket fall så ska jag upp till stallet nu på förmddagen. Vädret ute ä ju underbart, men det som vädret igår lämnade efter sig är ju inte riktigt lika roligt, men vakrt är det. I vilket fall så står ridning på schemat idag. Jag får se om jag får på henne lite broddar så kanske jag kan rida ut eller på en äng i närheten? Självklart så kommer mamma komma efter i högsta hugg med kameran! Nu ska jag bara seom jag lykas välja ut en snygg outfit som passar vädret.


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg! :)

2012-04-07 @ 13:53:15
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0