Hej

Precis som med alla andra inlägg efter att jag har hållt upp med uppdateringen ska väl även detta inlägget börja med ett hej, antar jag.
Man kan väl inte säga att den här veckan har gått precis enligt planerat. Min plan var ju att jag skulle försöka hålla igång bloggen, istället har det blivit precis tvärt om. Eftersom Jasmine inte har vart helt ok så har jag inte haft något att säga här. Har faktiskt inte orkat om jag ska vara ärlig. Men av vad jag upptäckte när jag red henne idag så är hon nog bättre, hoppas jag.

Ska upp och tävla imorgon idag, så det är nog dags att sova nu. Jag berättar mer någon annan dag.


Kommentarer
Postat av: Martina & Flip Flop

Måste bara fråga vad det är för skada Jasmine haft? Hur ni upptäckte det? Om du vill svara på det? :)

2012-04-15 @ 11:00:04
URL: http://maartina.blogg.se/
Postat av: Julia

Tävling på bloggen gå hit : http://juliiabby.blogg.se/2012/april/mini-tavling.html#comment



förslåt om du inte gillar sånna här kommentarer !

kram

2012-04-18 @ 15:53:49
URL: http://juliiabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0