Tidig morgon

I lördags förmiddag så hade jag och mamma jouren så vi fick gå upp tidigt. Hade släppt ut ridskolehästar, privathästar, fodat samt mockat alla ridskolehästars spiltor och boxar innan klockan var 9. Det var en effektiv lördag morgon, haha. Senare under förmiddagen så släpptes Jasmine och hennes hagkompis ihop med en ny polle som har kommit till privat stallet. Det gick super!

Jag tog lite fina bilder i det fina vädret. Jag tog av Jasmine täcket eftersom det var så varmt och skönt. Det gillade hon eftersom hon var elak nog att rulla sig då, haha. Det ar riktigt härligt att bara sitta i solen och titta när de gick omkring i hagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0