Yesterday, 17/4

Hejsan!

Igår red jag Jasmine i paddocken, vilket jag faktiskt tror att jag inte har gjort på nästan två veckor! De senaste två veckorna över huvud taget så har jag faktiskt i princip bara skrittat henne eftersom jag har trott att hon överbelastat vänster sida under skadan och att hon därför fått ont där när den andra smärtan på höger sida försvunnit. Vi ringde i vilket fall våran veterinär här om dagen och hon sa att vi skulle träna för en tränare och låta tränaren avgöra om det är något eller om det bara är fjanterier. I så fall skulle vi höra av oss.

Jag red henne i vilket fall igår och man kan ju säga att hon var pigg, haha! Hon var dessutom jätte jobbig och vägrade gå framåt när jag skulle skritta ut. Jag kom knappt ifrån stallplanen. Men för övrigt var hon väldigt fin i vänservarvet faktiskt, så det kanske bara var en vila som behövdes? Jag ska ändå ta och träna för en tränare någon dag, för säkerhets skull. För er som undrar vad som hänt med Jasmine så kan ni läsa det HÄR.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin blogg! :)

Följas via bloglovin?

2012-04-25 @ 13:00:31
URL: http://misslotta.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin ponny!

2012-04-25 @ 19:47:03
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0