Drar mig mot stallet

Ska alldeles strax brumma iväg på moppen upp till klubben. Kameran är med såklart eftersom det är ponnytävling där idag, har ju några vänner som är med och tävlar. Ska köpa en sak av en kompis också, något som jag tänkt köpa länge! 
 
Photoshop håller fortfarande på att laddas ner, det kommer ta ca 4 (!!) timmar innan det är klart. Suck, tråkigt. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Så bilderna som kommer är alltså inte förminskade, redigerade eller fixats med överhuvudtaget, därav den kassa kvalitén.
 

Kommentarer
Postat av: lisse

Hejsan!

Gud så fin blogg du har och den ponnyn du har på din header är magisk! :D

Kika gärna in på min blogg!

2012-08-26 @ 19:50:58
URL: http://lissegotze.blogg.se
Postat av: Christel

Har du några bilder på mig o min C-ponny cessna? vi tävlade LB:1 o LA:1, hon är rödskimmel :)

Svar: Ja, jag kan se om jag kan slänga upp dem här på bloggen! :)
Jessica Christoffersson

2012-09-01 @ 20:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0