Göteborg horse show

Fick just reda på att Göteborg hore show kommer att hållas i April näst år. Närmare bestämt 24-28 April på grund av att världscup finalerna kommer att hållas i samband med horse show.
 
Lite synd tycker jag eftersom jag i mitt huvud har en vision av att Göteborg horse show ska vara på vintern medan Falsterbo ska vara på sommaren. Det är som att ha sommarlov på vintern och vinterlov på sommaren, kaos, haha. Det är liksom en tradition att gå på GHS på vintern, tycker ni inte? De senste två åren har jag t.ex vart med om tvärhalka så att man knappt kan ta sig fram, haha.
 
Pyntade året anslagstavla så fint

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast ghs har alltid varit i april innan det e bara typ de senaste 6-7 åren det varit i februari :)

2012-08-14 @ 13:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0