Ny hårddisk

När jag kom hem från jobbet igår så hade mamma en överraskning med sig hem. Nämligen en ny extern hårddisk nu såhär innan skolstarten. Den externa jag har är lite klurig eftersom man måste stoppa i en kontakt i väggen för att den ska fungera. Medan min nya bara är att stoppa in i datan. Dessutom är det pytteliten och jättesmidig. Världens största minne har den också, 1 terabite.
 
Så jag började med att föra över mina bilder igår. Jag tänkte att ajg inte för över allihopa på en gång eftersom det skulle ta uppåt mot 4 timmar, så jag började med att föra över min 2010 mapp. När jag kom till 2011 så blev det dock en hel del bilder ändå..
 
Och detta är endast från 2011. Man kan ju säga att hårddisken var rikig välbehövlig, för det var nog inte långt ifrån att mina data skulle krasha.
 
Meningen med den här hårddisken är att jag ska ha den i skolan och ha alla mina grejer på den. För vad vi läste i brevet vi fick hem så ska man inte ha någonting på datan, så det är mycket därför vi köpte den. Men som sagt, den var väbehövlig, haha!

Kommentarer
Postat av: rebecca

ofta ni inte får ha något!? Jag har massor xd
men det är väl för att de lättare går sönder när man bär runt på dem, och då försvinner allt när de lagas :(

2012-08-15 @ 18:54:34
URL: http://www.beccasorensen.blogg.se
Postat av: isabella

vad var det för märke på den och hur mycket kostade den?

2012-08-16 @ 10:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0