Sjukt?

I morse vid 10-tiden åkte jag och mamma till Stenungsund för att lämna in mina stövlar eftersom dagkedjan på den vänstra stöveln har gått sönder. Efter det så åkte i vidare till Tre hästar i Kungälv för att hämta ut våra begagnade saker som vi inte har få sålt. Därefter så åkte vi till Ale hästsport för att se om det fanns något intrssant där, vilket det inte gjorde. Jag har vart i två olika hästbutiker idag utan att köpa så mycket som ett par lindor, är jag sjuk?
 
Jag känner otroligt mycket behov efter nya saker just nu, trots att jag ganska nyss var i Falsterbo. Men för en gångs skull så finns det ingenting som jag verkligen behöver.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0