A day off

Hej! Nu är jag tillbaka efter att ha levt livet i några timmar. Hade jätteroligt med några kompisar igår tills idag. Dock fick jag bara sovit 5 timmar, men det kvittar ju när man hade så kul?

För övrigt går det super med Jasmine, det masseras och hålls på. Jag masserar numera hennes knutor innan ridning så att blodcirkulationen kommer igång. Jag rider henne även över bommar så att hon får töja höger bak där en stor knuta sitter. Jag börjar få känslan av att hon trampar under sig mer i skritten nu och inte bara tar korta, korta steg. Känns så himla bra med framsteg, även fast de är väldigt små. Framsteg har jag ju inte haft med Jasmine sedan i september-oktober.
 
Skeva ponny, haha ♥

Kommentarer
Postat av: frida

när kommer del 2 ut av inlägget om hästviskaren? Kram

2012-08-18 @ 20:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0