Broken

Igår så fick jag helt plötsligt för mig att jag skulle försöka laga min D60. Så jag dunkar in den i väggen samtidigt som jag trycker på avtryckaren också kommer helt plötsligt den vanliga menyn upp där man ändrar bländare, slutare osv. Jag blev först helt chockad och trodde verkligen att jag hade lagat den, så jag tittar igenom sökaren med ser bara att det är svart men att man ser motivet svagt igenom. Så jag plockar bort objektivet och ser att spegeln i kameran - som reflekterar ljuset - helt har lossnat ifrån kameran samtatt den är otrolit repig.

Så jag tror minsann att jag hittade felet på min gamla trogna kamera igår.


Kommentarer
Postat av: Martina & Flip Flop

Oj, undra hur den skulle kunna bli så repig? Kanske är jätte lätt att sätta dit ny spegel!? ;)

2012-02-18 @ 15:33:03
URL: http://maartina.blogg.se/
Postat av: Nora Rolandsson

Oj, då! :o <3

2012-02-19 @ 18:28:33
URL: http://norarolandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0