Budget outfit



Jag körde på en "billig" variant av outfit från Ullared idag för att visa att man inte behöver vara stenrik för att se fin ut. Tyvärr så kunde jag inte ta en bild ute för att det regnade och det ville jag inte utsätta min kamera för.

Men detta hade vi på oss:

Jag:

Hjälm - Hööks
Piké - Ullared
Tröja - Ullared
Jacka - Roping
Ridbyxor - Ullared
Ridstrumpor - Ullred (Jacson)
Stövlar - Cavallo
Handskar - Roeckl

Jasmine:

Schabrak - Ullared
Lindor - Ullared
Paddar - Ullared och Mias
(Glömde bakpaddarna hemma)
Ländtäcke - Random utan märke
Träns - Ullared
Sadel - Edinburgh

Ska se till att ha på mig denna outfiten när det är fint väder ute, för den är faktiskt riktigt snygg. Så här ser schabraket ut eftersom det inte syns på bilden ovan:


Kommentarer
Postat av: Emilia

Big like!;d

2012-02-21 @ 00:13:31
URL: http://emms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0