Dagen

Haha, hann aldrig skriva klart inlägget som jag skulle publiceras i morse innan jag skulle till stallet. Men idag har jag i alla fall ridit. Det gick awesome på en superpigg ponny. Utvärdering och bilder kommer snart skulle jag tro..

För övrigt så vaknade jag vid 11.00 imorse efter 10 timmars (!!) sömn. Jag som inte brukar kunna sova längre än 8 timmar om nätterna. Konstigt nog var jag frotfarande inte riktigt utvilad när jag vaknade, men jag antar att, att gå på mässan tar ganska mycket på krafterna. Känner att jag har träningsverk i den ena axeln som jag hade väskan på och i musklerna på underarmen, den musklen som man använder när man bär påsar, haha! Klen osv!

Resten av kvällen som jag nog ta mig lite tid att plugga, fast ne, vad tråkigt, men det behövs! Nästa vecka har jag en muntlig redovisning, tyska prov samt engelska grammatikprov, gud vilken härlig mjukstart sådär efter lovet.
Men nu får jag nog sluta tjata om jag ska få något gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0