GHS hela dagen lång

Hejsan, har precis satt mig i sängen med datan i högsta hugg efter en rolig, spännande, konstig, skev och allmänt knasig dag på Göteborg horse show. Har hållt igång ända sedan 06.45 imorgon bitti ända tills nu då jag äntligen kan pusta ut. Man kan väl säga att jag har inte i iprincip hela kroppen nu. Att gå omkring i Converse på mässan är väl inte att rekomendera direkt.



För övrigt så har jag gått runt på mässan och showerna tillsammans med Anna, Jossan (som också sov hos mig) och My. Vi gick även med några mer lite till och från, men de kommer jag verkligen inte ihåg vad de heter, haha. Jag fick köpt en del idag faktiskt, mer än vad jag trodde att jag kulle få köpt, men bilder på sakerna får ni allt ta och se imorgon. ;)

Förutom att mingla på mässan och chilla på sittplatsen inne på showen så har jag hängt vid bloggmontern en hel del också! Jag fick faktiskt en goodiebag, men den var inte riktigt som jag trodde. Jag trodde att alla bloggares visitkort skulle ligga där i, men det var bara Ponnysannings. De låg även lite saker i påsen som var sponsrade av My one: Mountain horse keps, hästgodis, snoddar och lite annat krims krams från My one.

Jag har stött på en hel del bloggare idag, bland annat Linn Strelin, waah, cool tjej asså som till och med kände igen mitt bloggnamn! Självklart tog jag bild tillsammans med henne, men de bilderna har Anna, så jag får dem nog imorgon.


Idolbilder tillsammans med Linn Olsson och Joanna och Sofia

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Alltså, jag måste bara säga att du är så sjukt jävla söt... :3

2012-02-24 @ 16:18:55
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0