Glitter

Man kan väl säga att det kom hem en nöjd tjej från Göteborg horse show och mässan förut. Jag fick med mig otroligt fina saker hem idag. Jag kan ju dock säga att min plånbok ekar ganska tomt just nu..


Jag har verkligen gått och suktat efter ett ljusgrönt eller limegrönt set till Jasmine jättelänge nu. 800 kr senare har jag både schabrak och lindor. Ridbyxor och piké hr jag redan som matchar till. Ljusgrön piké samt gråa ridbxor. Mumma! Både schabrake och lindorna är från Mias RS.




Lämnade också tillbaka swarovskipannbandet jag köpte i torsdags pga. att det blingade så dåligt och kristallerna var väldigt matta. När jag hade lämnat tillbaka det så tänkte jag att jag går runt på mässan en stund och kollar om jag hittar ett billigare någonstans, men det gorde jag inte och gick tillbaka till samma ställa som jag köpte det på och frågade om de hade kvar några i cob, men självklart var de helt slut. Men jag köpte ett i full istället och otroligt nog så verkar det passa! Ska sätta på det på ett träns imorgon så att jag ser bättre!

Min ponny kommer att var snyggast på tävlingsplatsen!

Kommentarer
Postat av: FIA

Åh, var Mia´s där? Jag hittade inte dem, hade velat köpa deras paddar! .-(



// FIA

www.fiaalbertsson.tk

2012-02-26 @ 09:27:16
URL: http://www.fiaalbertsson.tk
Postat av: Anonym

vilket märke är pannbandet? jättesnyggt :D

2012-02-26 @ 10:16:26
Postat av: Maja---djurflickorna

Fina grejer! :D

2012-02-27 @ 09:03:42
URL: http://djurflickorna.devote.se
Postat av: Sara Carlsson

Om du fortfarande vill ha ett par gröna strumpor så finns det här: http://strumpkungen.se/shop.asp?category=16



:D

2012-02-27 @ 12:49:41
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Pernilla

Riktigt snyggt att det "hänger" ner eftersom det är större i storlek, ska nog köpa full till min ponny som har cob egentligen. Tack för "tipset" ;)

2012-02-27 @ 14:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0