Grand prix Gina tricot

Yes, jag har vart i Borås, Göteborg och såklart i stallet hela dagen. I Borås så var jag först på Borås fältrittklubb och köpte en tröja samt en höpåse ut Gina tricots hästkollektion. Tröjan var riktigt snygg och dessutom superskön. Jag fick även en borste från Hööks och en Gina tygpåse på köpet.

Efter det så åkte jag och mamma till My one i Borås för att kolla om det fanns några Roeckl vinter ridhadskar kvar på rean, men det fanns det ju såklart inte. Men vi svängde även in på My one i Göteborg på vägen hem, men där fanns de inte på rea... suck, verkligen synd. Men jag får ta och köpa in dem på GHS istället, det är ju inte långt kvar nu!


Kommentarer
Postat av: fanny

snygg tröja!

2012-02-13 @ 07:27:16
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0