Schockemöhle vårnyheter



Nu har Schockemöhle kommit in med sin nya vår och sommarkollektion och gissa om jag blev överraskad? Rosa och brunt är en helt perfekt matchning, det kommer att sitta som en smäck på Jasmine. Nu vet ni vilken kollektion jag kommer handla från i sommar!

Schabraket finns även i creme och vitt. Även i alla sorters modeller. Förutom det ovan så finns det täcken, väskor, kavajer, grimmor, benskydd och säkert en hel del annat.

Allt och lite till hittar du HÄR.

Vad tyckte du om kollektionen och färgerna?

Kommentarer
Postat av: Nora<3

Tyckte det var jättefint! <3 Brunt och rosa passar jättebra tycker jag :D <3

2012-02-17 @ 22:09:40
URL: http://norarolandsson.blogg.se/
Postat av: Ellen

Den var jätte snygg! Skulle vilja ha alltihop.

2012-02-18 @ 07:20:48
URL: http://ponny-ryttaren.bloggplatsen.se
Postat av: Agnes - Hästfantast

Jättefint! :)

2012-02-18 @ 14:16:53
URL: http://hastfantast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0