Tömkörning

Tömkörde Jasmine som vanligt idag. Jag hade travbommar idag istället för skrittbommar och jag körde på med lite mer trav än vanligt. Det var inga problem för Jasmine hon var knappt det minsta trött när vi var färiga, ca 40 min senare. Till skillnad från mig som hade fötter som var så varma i vinterskorna att jag trodde att de skulle brinna upp, haha. Det har jag inte upplevt på riktigt länge eftersom jag är väldigt lättfrusen av mig.

Jasmine var jätte duktig och travade glatt över travbommarna som jag ökade avståndet lite allt eftersom hon slappnade av och kunde ta längre steg. I slutet såg det jättefint ut i både skritten och traven. Trampade över riktigt mycket i skritten, igenom ryggen och allting. Duktig polle som gjorde matte stolt!





Oj, jag såg att detta låg kvar i utkastet från igår, jag glömde visst att publicera det, haha. Så kan det gå när man är trött!


Kommentarer
Postat av: Lovis Green

2012-02-20 @ 10:03:08
URL: http://moncheval.blogg.se/
Postat av: Lovis Green

Haha... Hej, råkade visst skicka en tom kommentar, förlåt! ^^ Iaf så hade jag tänkt fråga dig om du möjligtvis gör gratis bloggdesigner eller vet någon som gör det? Tack på förhand! :)

2012-02-20 @ 10:04:07
URL: http://moncheval.blogg.se/
Postat av: Lovis Green

SV; Okej, men tack ändå! :)

2012-02-20 @ 10:14:53
URL: http://moncheval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0