Falsterbo

Precis som de senaste tre åren så ska jag även i år åka till Falsterbo horse show. Dock ska vi inte bo på Falsterbos camping detta året eftersom vi de tidigare året vart så otoligt missnöjda med dem. Sjäva campingen var urusel och till ett skyhögt pris! Nu så ska vi bo på en urfin camping i Trelleborg som ligger precis bredvid den fina stranden jag pratade om.
 
Falsterbo är enligt mig helt klart den bästa händelsen på hela året, bättre än julafton! Man får chansen att träffa vänner som man kanske inte träffar så ofta, man kan dessutom se på framridningen både till dressyren och hoppningen, alltid spännande! Men bäst av allt är att man kan shoppa loss! Och sedan såklart ponnyküren!
Ska du till Falsterbo iår?
 
Bilder från förra året

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina bilder :)

2012-07-06 @ 17:20:47
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Stina

Fina bilder! :D

Kan inte du göra en "headerguide"... Alltså hur du gör headern, hur man sätter in den osv? Kan du även visa hur man byter bakgrund på bloggen? Även hur du får så att det typ är en meny ovanför headern? Och hur du får det att stå UD på vänstra sidan av rubriken?
Oteknisk som jag är...

ÄLSKAR BLOGGEN! :D<3

2012-07-06 @ 20:47:50
Postat av: Jennifer

första bilden är ju på pelle ju :D ( min kompis ponny som jag har bloggen ihop med teampoonny.blogg.se )

2012-07-20 @ 19:39:06
URL: http://teampoonny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0