Husebacken

Godmorgon på er! Vaknade för någon timma sedan av att det mullrade och spöregnade ute, inte det roligaste uppvaknandet kanske. Just nu spöregnar det ute, hoppas det går över eftersom jag ska till Husebacken och rida dressyr på Fantasia och Boppan senare och dessutom ta en tur ute i skogen på min egna polle.

Jag brukar komma till Husebacken någon gång iband och köra en genomkörare i dressyr på båda pollarna. Jag är ju "dressyrfjollan", haha. Dock var det ett tag sedan nu. Boppan har jag inte suttit på sedan i augusti förra året och Fantasia har jag nog inte suttit på sedan i oktober, tiden går fort.

Detta bestämde jag och My igår när hon var fotade mig också passade jag på att fråga Jossan om jag skulle rida igenom Fantasia samtidigt. Förutom att bara komma och rida Boppan så erbjöd My mig att tävla Boppan i dressyr om jag hittade någon lokal tävling inom en överskådlig framtid. Snacka om att jag blev glad?! Jag vet inte, men på något sätt har jag alltid en eller annan ponny att tävla om jag inte kan tävla min egna, haha. ;)
 
Detta är Boppan:
 
Fantasia:
 
 
 
Om det inte regnar för mycket så kommer det nog bilder och kanske en filmsnutt?

Kommentarer
Postat av: Powerponys - två satsande ryttare

http://powerponys.blogg.se/2012/july/bloggtavling-om-ett-eskadron-schabrak.html#comment - tävling om ett Eskadron schabrak :D

2012-07-01 @ 18:03:45
URL: http://www.powerponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0