Kamera

Idag är jag på riktigt bra humör! Jag ska nämlign åka och titta på en kamera, gud vad jag längtar efter att fota. Eftersom jag sålde min kamera innan Falsterbo så fick jag ju sitta på läktaren helt handikappad och bara... titta! Fast jag fick ju en chans att se hela ritterna för en gångs skull. I vilket fall så kommer jag och mamsen att åka mot Trollhättan strax efter 11.00. Vl där å ska jag prov kean ordentligt, även med mitt egna objektiv på hade jag tänkt. Är den okej så tror jag att jag köper den med en gång. Just det ja, det är en D80 jag ska kolla på. En gammal kompis hade en sådan för några år sedan som jag fick prova och då tyckte jag att den var bra i alla fall, hoppas det är samma nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0