Hejsan..

Hej på er allihopa! Göttar ni er i att det är sommarlov eller har ni något sommarjobb? Själv så har jag inget jobb förrän de tre sista veckorna av sommarlovet, ett kommunjobb då.

Imorgon så har det gått en månad sedan jag var inne på bloggen och gjorde ett inlägg senast. Jag vet inte varför, men jag skäms över att jag inte har bloggat. Men jag menar, jag ska ju tycka att det är roligt, eller hur? Det tyckte jag inte, jag hade varken tid, ork eller något roligt att blogga om. Sedan så blev det bara inte av, utan jag var ute och umgicks med kompisar, hade bakisdagar, spenderade supermycket tid med min häst, red i regnet och framför allt solat när väl solen vart framme så har jag vart ute och fått lite färg. Jag lever nu som aldrig någonsin förr kan man väl säga. ;)
 
I vilket fall så ska jag säja min D90 som jag har nu och köpa en D60 igen, den kameran jag trivs allra bäst med. Man kan väl inte säga att jag och D90:n kommer särskilt bra överrens. Det är nog delvis därför jag tappat blogglusten. Hade jag inte haft min D60 innan hade det nog fungerat bättre, för lär man sig en kamera så bra som jag lärde mig min D60 så är det ganska svårt att bryta sitt mönster igen.
 
Jag hade tänkt att jag skulle börja blogga lite smått igen, skriva om vad jag gör under ridpassen varje dag, bara. Jag hade inte tänkt mig att skriva massa åsiktsinlägg och deep inlägg, utan bara ta det enklaste liksom, så får vi seom jag tycker att deblir roligt igen.
 

Kommentarer
Postat av: En som undrar

Hej! Du skrev att du hade "bakisdagar"... Då är ju min fråga, DRICKER DU!?!!?

2012-06-29 @ 21:37:18
Postat av: Klara

Åh, va roligt, jag älskar ju din blogg :D

2012-06-30 @ 12:18:06
URL: http://minponnytid.blogg.se
Postat av: Anonym

Dricker du???

2012-07-02 @ 15:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0