30/6

Har precis kommit hem ifrån stallet och gjort mig iordning eftersom familjen ska äta middag hos några kompisar.

I vilket fall så blev det lite ändrade planer idag. Jossan kunde inte komma så det var bara My som kom och fotade, Jossan kommer att fota mig nästa helg istället. Det gick i alla fall jättebra när jag red idag och My klickade nog några fina bilder tror jag. Vädret var inte på våran sida i alla fall, det började regna så vi sprang bort under taket till cafét där Jasmine såg sin egen spegelbild och började gnägga till sig själv, haha. Hon är inte alls brunstig, nejnej! En utvärdering av ridpasset kommer senare!
 
Bilderna som My tog kommer så fort hon har skickat dem. Nu måste jag dra, vi ses senare!
 
Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0