Does she really own the world?

Jag är så otroligt trött på presoner som tror att de verkligen äger hela jävla världen och sedan verkligen gör det också. Det jag menar är att, visst, man kan väl vara stolt över sin framgång och stå upp för den, men man får inte låta det stiga en åt huvudet. Jag har ett riktigt fint exempel på detta, men skulle jag skriva ut det skulle jag nog bli anklagad för grov uthängning. ;)

Varför är det så att folk läser bloggarna där det är såhär? Jo, antingen är det för att man har den här personen som en extremt stor förebild. Eller så är de helt enkelt så att man ogillar personen så mycket att man måste se vad den gör för korkade saker om dagarna. Fast annars så kan man ju göra som jag: inte läsa den överhuvudtaget.


Kommentarer
Postat av: Martina & Flip Flop

Vet inte om du sysslar med bloggdesign nått, men måste fråga runt lite :P

Jag har nämligen gjort en ny design men är urkass på att göra en header! Har en stor provisorisk sak bara just nu, inte lust att hjälpa och göra en fin till mig? :)

2012-03-27 @ 11:11:14
URL: http://maartina.blogg.se/
Postat av: Martina & Flip Flop

Som svar på din text tänker jag direkt på Linn O.

Tycker mig kanske ana att framgångarna driver henne åt ett I own the world håll, men kan lika gärna vara ett trick ifrån hennes sida. Inget som jag stör mig på i alla fall, hon är ju väldigt duktig men det var henne jag kom att tänka på haha ;)

2012-03-27 @ 11:14:01
URL: http://maartina.blogg.se/
Postat av: Sandra - Hon med isabellen!

haha, känner igen mig ordentligt i det du skrev. Jag har en som jag stör mig otroligt på, som verkligen går med näsan upp i vädret och som jag irriterar mig på bara av att vara på samma tävling ex. Känns som att denne får allt serverat & glider på en räkmacka till framgång, fast jag känner ju dock inte personen eller vet om dennes häst är svår att rida eller så, men ändå. Man stör sig så sjukt, haha!

2012-03-31 @ 22:28:02
URL: http://ponnybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0