Klippning

Det har blåst en hel del idag (igår) kan man väl säga, och det var inte till min och Jasmines fördel då hon blir väldigt pigg/uppstressad när det blåser. Ser spöken osv.

Men jag lyckades fånga henne på bild där hon ser lite halvglad ut, haha. Ja, det är världens fulaste vinkel, iknow, nothing to comment!

Jag gjorde en helrakning på henne för en vecka sedan, men valde att spara huvudet, dels för att jag aldrig rakat huvudet på en häst förut och dels för att jag vill ha med en kunnig person som gjort det förut så att jag inte skulle råka göra helt fel. Valde även att spara en pad på ryggen för att motverka skav från sadeln.

Kommentarer
Postat av: Anna Wingårdh

Du kör på sadeln uppochner ser ja, hahaha :D

"Valde även att spara en pad på ryggen för att motverka skav från sadelgjorden."

2012-03-11 @ 09:31:18
URL: http://awp.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

hehe söt :)

2012-03-11 @ 13:51:11
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Anonym

LÅTER DU ALDRIG DIN PONNY HOPPA? :s

2012-03-12 @ 16:26:32
Postat av: Emeli

Sådan blir med min, suck :(

2012-03-13 @ 15:27:15
URL: http://tillhast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0