Plans of today

10 timmars sömn senare! Gud vad skönt att för en gångs skull vara nästan helt utvilad. Det är inte så ofta det händer eftersom jag "bara" brukar kunna sova i max 8 timmar, så jag måste vart väldigt trött igår eftersom jag somnade vid 23.00, haha.

I vilket fall så är dagens planer att inom en snar framtid kunna ta mig ut till stallet och fota min underbara ponny. Hade tänkt ta de där bilderna på hennes rakning idag så att ni äntligen få se hur hon ser ut. Lite som en nakenhund. Haha, nej jag skojade bara. ;)
Skulle även ta den första uteritten 2012 idag tillsammans med en kompis, men tyvärr så blir det lite ändingar eftersom hennes foderponny skoddes igår och är alltid öm dagen efter. Suck, typiskt! Jag som hade längtat såhär mycket.

Men jag får väl ta det nästa helg istället och lulla runt i paddocken en stund och se om hon bockar gärnet, eller om hon lyckas hålla sig ganska lugn, återstå att se!


Kommentarer
Postat av: Jossannn

Varför rider du inte ut själv idag ist så kan ni ju rida ut tsm nästa vecka ? x) Bättre att ni får komma ut ju än att det ska vara ngt "speciellt" ^^ haha jasse ser bara mindre och mindre ut varje gång jag ser henne i verkligheten!

2012-03-10 @ 11:51:22
Postat av: Amalia

När avslutas bloggtävlingen? :)

2012-03-10 @ 19:49:20
URL: http://dressyrsteg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gullig ponny, vart har du köpt den gröna outfiten? Alltså vilken butik? :)

2012-03-13 @ 17:54:17
URL: http://lundbergamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0