Frågor och svar

:D om Idolbild:
älskar din blogg! har en liten fråga..är du nervös inför tävlingar? Själv ska jag debutera LB:1 på lördag och du kan inte ens gissa dig till hur otroligt nervös jag är xd

Jag brukar också vara nervös inför tävlingar, dock inte så himla mycket längre. Jag kanske är lite nervös innan jag sitter upp på hästen, men på framridningen och på banan under ritten så är jag aldrig nervös. Lycka till!

Alice ([email protected]) om Pictures:
Den första bilden var sjukt fin, btw var har du köpt din svarta HV Polo tröja?! :)

Tröjan köpte jag på ett ställe som heter S.O.P som ligger i Göteborg. De köpte under en tid in sotskadade hästsaker och sålde superbilligt. Så jag hittade den för 150 kr eller något liknande. Det är även därifrån jag har köpt mina vita tävlingsbyxor. De säljer tyvärr inte hästsaker längre.

Olivia Gustavsson ([email protected]) om The camera:
hur redigerar du dina bilder? Mina bilder blir också sådär lite mörka ibland, men bara ibland.

När jag redigerar mina bilder så ändrar och pillar jag inte i färgerna utan jag fixar bara till ljuset på bilderna och på så sätt brukar även färgerna bli bra. Det jag ändrar är att jag brukr ljusa upp bilden lite och sedan göra den yttepyttelite mörkare.



Hanna om Zhaalaga:
Hur stor är Jasmine då?

Jasmine är en maxad C-ponny, 139.5 cm i mankhöjd.

Judde om 14/2:
Vad fint det såg ut =)

Älskar agria-ländtäcket! Vart har du köpt det? =)

Jag har köpt det begagnat, men eftersom det är för litet så ska det säljas!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej jag skulle gärna köp ländtäcket (agria) så skicka till min mail adress och säg ett pris osv :)

2012-03-02 @ 10:35:05
Postat av: Anonym

Hur lång är du? :)

2012-03-02 @ 16:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0