FLYTTAD!

ÄNTLIGEN så är Jasmine flyttad till det nya stället. Vi åkte dit med henne igår eftermiddag och ställde in henne i hennes nya box som hon fick stå i över natten. Jag och mamma ska åka dit ut nu för att släppa ihop henne med hennes nya hagkompis. Självklart har jag kameran i högsta hugg. 
 
När jag kom dit igår så var det ännu finare än jag kom ihåg det, Jag tror att både jag och Jasmine kommer stormtrivas. Dock finns det ju ingen med egen häst i samma ålder i stallet. Men träffade en tjej igår som jag gått i samma ridgrupp som när jag var liten. Hon sköter om en häst där. (Dock är den inte ridbar ännu) Men sedan så finns det väldigt många andra stall i närheten med sånna jag känner, så förhoppningsvis blir det inget problem! 
 
Men nu måste jag dra mig, hörs sen.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför ska ni flytta? :)

2012-09-01 @ 20:32:37
URL: http://equin.blogg.se
Postat av: Sandra Johansson

Är lite nyfiken nu vaaaa :D
Hur pass igång är hon nu? :) Ska ni ut och tävla något? isf, hur ser säsongen ut? :)
Du får gärna svara i ett inlägg ;)

2012-09-01 @ 20:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0