Jour

Har haft jouren nu på morgonen och kommer att ha den resten av helgen, suck. Ingen sovmorgon här inte. Det var knappt att jag kom upp hur sängen i morse kl. 7. Man kanske inte ska vara vaken till 03.30 på natten om man ska upp tidigt, hehe..

I alla fall så har jag använt mina nya, superhärliga, vita Campus stallskor idag, jag använde dem lite igår också. Och för att göra historian om vad jag tycker om dem, kort: U N D E R B A R A!
Jag som har så himla lätt att frysa om fötterna när jag är i stallet. Men efter att ha använt dem både igår och idag så har fortfarande inte frusit om fötterna ett dugg, de är jättehärligt att kunna gå till stallet utan att vara rädd för att frysa tårna av mig! Har du lätt för att frysa om dina fötter? Köp Campus skor! Finns på de flesta lite större butiker.



Jag har även fixat en flaska med ett hål i till Jasmine som jag har fyllt med pellets och lagt i hennes box. Så när hon rullar den så kommer det ut 1-3 pelletsbitar som hon snabbt äter upp.
Hon förstod inte riktigt i början vad det var hon skull göra, men nyfikenheten tog överhanden när jag skakade den så att det lät och lade ner den igen. Niskulle sett, hon grejar med den lilla flaskan hela tiden nu, hon kommer aldrig mer att bli uttråkad, haha! Hoppas bara hon inte biter sönder flaskan.

Ska antingen fixa lite bilder eller film på när hon grejar med den så att ni får se, det ser jätte roligt ut!

Kommentarer
Postat av: linnéa - fotoblogg

Suuperfin blogg du har! :)

Följa varandra via bloglovin'? :)

KRAM

2012-01-07 @ 12:40:40
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/
Postat av: linnéa - fotoblogg

SV: tack! jag följer dig nu också! :)

2012-01-07 @ 13:06:05
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/
Postat av: Agnes - Hästfantast

Skorna ser fina och sköna ut! :)



Hade dock aldrig kunnat ha ett par vita skor i stallet då de hade blivit smutsiga och leriga direkt, haha.. Fast man kanske bara kan spola av dem om dom blivit skitiga? :)

2012-01-07 @ 19:30:12
URL: http://hastfantast.blogspot.com
Postat av: PATRICIA

jag kollade på dom i globen kom jag på nu, kommer ihåg att jag skulle försöka komma ihåg namnet Campus tills jag kom hem.. haha Hampus Campus.. det va mitt sätt att komma ihåg det ;)

2012-01-07 @ 20:34:11
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0