Det gick fort..

Ibland undrar jag verkligen om mina läsare är tankeläsare eller bara riktigt bra på att läsa mellan raderna på mina inlägg? Den här gången gick det ju knappt 5 min innan en kommentar med rätt svar kom in. 
 
 
Det som är så specielt med den 17 augusti var att vi just denna dag, för ett helt år sedan, skrev på papprena om att Jasmine skulle bli min. Det var däremot inte dagen vi tog med henne hem, utan vi körde henne direkt till min tränare så att hon skulle lastträna henne i några dagar. Dagen efter kom vi och hämtade henne och hon iprincip klev på transporten själv, haha. I vilket fall så har Jasmine vart i min ägo i ett helt år idag.
 
Hos min tränare

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Jessica! Du har ju många väldigt fina bilder på dig och Jasmine, så jag undrar bara vem som brukar fota er? Kram

2012-08-17 @ 19:33:06
URL: http://idaalvas.blogg.se
Postat av: Molly - jmphoto.webblogg.se. ♥

gud så fin hon är!

2012-08-17 @ 20:43:23
URL: http://jmphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0