Same old monday

Sorry för att jag endast gjort ett inlägg idag som jag lyckades fixa kl 1.00 inatt när jag skulle upp 06.30, haha. Sedan så har jag lite andra tider på jobbet den här veckan. Jag går från 8.00 till 17.00 hela veckan och är ledig på fredag, härligt. Men det känns efter att ha jobbat en hel dag på ridläger med 16 ungar.. trött som bara den. Fast riktigt kul har det vart ändå, riktga busungar är de, haha!
 
Var dessutom inne i Uddevalla förut för att ta en bild till mitt moppekort (ja, något försenat, haha) och euw! Det är sjukt vad ful man blir på sånna kort. Börjar ju nästan gråta när jag ser mitt kort :( Gissar att många känner igen sig?
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Crossmoppe?!?!?!?! :D

2012-08-07 @ 19:13:04
URL: http://sandrejohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0