New computer

Har överlevt en hel vecka i den nya skolan, dock har jag nog inte vart såhär trött på flera veckor. Vi har ju inte alls gått länge i skolan nu den första veckan, fast det sliter ju på en eftersom man inte gått upp tidigt sedan i våras.
 
I vilket fall så fick jag min nya dator av skolan idag, en Macbook Pro. Skulle ju fått den igår, men posten hade skickat dem till fel adress, haha? Hur man lyckas slarva bort en hel pall med datorer förstår jag ju inte. Än så länge har jag inte fått några större utbrott för att krysset sitter på fel sid av fönstrena, den är supersnabb och har superskarp bild. Dock har jag inte fått Photoshop på den än och det går inte att installera photoshop 4.0 på den. Irriterande? Ja! Har fått redigera bilden med något program som redan fanns på datan, lyckades inte ens förminska den...
 
Blev ju rätt bra ändå? Svartvitt filter

Kommentarer
Postat av: Anna strandberg

Vilken skola går du på och vart? :)

2012-08-24 @ 17:09:04
Postat av: Anna strandberg

Vilken skola går du på och vart? :)

2012-08-24 @ 17:09:05
Postat av: Rebecka

Oh hej avundsjuk haha ;)

2012-08-24 @ 17:34:28
URL: http://dailyhorses.blogg.se
Postat av: molly - jmphoto.webblogg.se ♥

åh, avis!

2012-08-25 @ 15:08:20
URL: http://jmphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0