Spännande planer på G

Hej! Nu är äntligen den här arbetsveckan över. Jag har jobbat från 8.00-17.00 varje dag och orkade eller hann inte uppdatera någonting de sista dagarna. Jag sovit max 7 timmar under nätterna jag arbetat så inatt tog jag igen lite sömn och sov 8.5 timme. Alarmet avbröt mig tyvärr i min skönhetssömn eftersom jag skulle till frisören kl 10 imorse. I vilket fall så har jag ny, fräsh frisyr, är utvilad och redo för nya tag!
 
Imorgon så blir det träning för Anna, hade tänkt ta min brun/creme outfit från BR som nu äntligen är fulländad tack vare Dressyrmupparnas piké som jag köpte. Mamma kommer nog att fota träningen. På söndag däremot så kommer det att hända lite grejer. Jag håller de hemligt tills vidare, men jag lovar ni kommer att älska det! Är lite nervös själv måste jag säga. Någon som kan gissa vad som händer på söndag?
 

Kommentarer
Postat av: Theresé

Du ska få rida en ponny/häst?
Hålla lektion för nån ? :)

2012-08-10 @ 15:03:35
URL: http://tessiss.blogg.se
Postat av: josefine

Byta stall? :)

2012-08-10 @ 17:42:01
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad heter Anna i efternamn? :-)

Svar: Anna Jarnald heter hon :)
Jessica Christoffersson

2012-08-10 @ 18:25:08
Postat av: Sara

Starta Jasmine? :)

2012-08-10 @ 21:00:35
URL: http://ungaryttarens.blogg.se
Postat av: Emmylou

Tävla ? :D

2012-08-11 @ 18:36:43
Postat av: Tamara

Flytta bloggen till horsespot ? :)

2012-08-11 @ 20:35:16
URL: http://tamaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0