Grönt är skönt

Har precis köpt mig ett par nya lindor och ett nytt schabrak. Hittade det begagnat på en blogg för en stuntsumma och tyckte det såg ut som om lindorna matchar mitt gröna Mias schabrak. Dessutom får jag ju ett till schabrak på köpet som lindorna matchar till om de inte matchar till mitt. Förhoppningsvis kommer paketet nu inom några dagar.

Som ni ser så matchar ju inte lindorna med schabraket ett dugg. Jag köpte det som ett paket på Göteborg horse show, borde inte produkterna matcha varandra då?


Kommentarer
Postat av: Ellinor Essen

Hur har det gått med bilderna jag fotade? ^^

2012-07-27 @ 17:29:13
URL: http://rwl.blogg.se
Postat av: Daniela - Fälttävlansryttare

Hej!
Allt bra? :)

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

2012-07-27 @ 21:37:03
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: Johanna ♥

snacka om undertramp på den sista bilden :o
Ni är super fina ihop! ♥

2012-08-01 @ 17:04:52
URL: http://skogensgard.blogg.se
Postat av: Fanny

såå underbar..älskar din blogg..<3 gillar dina ridbyxor dom är jätte fina..;)Din blogg är verkligen beroendeframkallande..<3
puss/Fanny

2015-01-09 @ 05:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0