Funderingar - eller något?

Hejsan, händer inte så mycket på bloggen här just nu känner och jag. Det händer desto mer i mitt liv utanför datorn. Har pluggat gärnet den här vecken och jag har faktiskt inte ens viljat sätta mig vid datorn. Oehört skumt eftersom det är som att den viskar på mig annars?! Har ju dessutom vart otroligt fint väder ute, men tydligen ska det ju snöa på måndag..

Både igår och idag har jag inte varit i stallet, utan jag har tagit hjälp och kört lite med mina duktiga familjemedlemmar, haha. Samtidigt som de har vart i stallet så har ju jag vart hemma och pluggat då, duktigt! Imorgon har jag bland annat ett prov i svenska om språkhistoria och de nordiska språken.

Jag har dessutom haft mina funderingar på att ta en paus med bloggen, men kommt fram till att jag ska fortsätta. Man kan väl inte säga att det är rikigt lika roligt när bilderna man tar inte blir fina. Man vill ju ha fina bilder att visa upp, inte de fula, skabbiga sakerna jag har lagt upp hittils! Saknar min D60! (Skriver ju inte alls det i alla inlägg.)

Hoppas ni står ut tills vidare!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker inte att du ska känna stress över att inte skriva så mycket. Ett inlägg per dag om tid finns så är jag fullt nöjd. Bilderna är inte så dåliga som du säger.

2012-03-30 @ 08:33:31
URL: http://motosidressyr.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hej, jag tycker att du bloggar alldeles lagom. bilderna är ju super fina och jag älskar din blogg. Men en sak som jag önskar är att få lite tips på hur då får Jasmine i form om du jör mycket halv halter eller mådte göra på ett viss sätt som jag kanske kan lära mig av, ;)

2012-03-30 @ 18:15:34
Postat av: V

Gör måste hehe

2012-03-30 @ 18:16:38
Postat av: Anonym

Har du fått dina pengar fån ADsettings? Var det säkert? :)

2012-03-30 @ 22:01:55
Postat av: Ebba Granander

Förlåt, men är tävlingen avslutad än med bloggdesignen vem gick den till isf? :)

2012-03-31 @ 08:47:03
URL: http://ponnyers.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

Hej tänkte bara göra lite reklam för min tävling jag har på bloggen nu. Du kan vinna ett supersnyggt pannband till din häst! Tävlingsreglerna är enkla så va med du oxå. Vinnare dras fredagen 20 april :) Lycka till !



Länk till tävlingen: http://ponnynceline.blogg.se/2012/march/vinn-ett-pannband.html#comment



Kram CELINE & PATRICIA

www.ponnynceline.blogg.se

2012-03-31 @ 11:11:14
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: sanna

järnet och velat stavas det :)

2012-04-01 @ 13:18:08
Postat av: reanlandman from Holland

whats wrong with the pictures ?

i think the pictures are lovely!



love

Rean Landman

Holland

2012-04-01 @ 17:06:13
URL: http://rgoldy.devote.se
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett pannband ♥

Sugen på ett nytt pannband helt gratis? Vi har just nu en tävling där vi lottar ut ett sprillans nytt pannband helt gratis. Det tar bara några minuter utav ditt liv att anmäla sig och ha chansen att vinna detta!

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-ett-exlusivt-pannband.html#comment



Kram! :)

2012-04-01 @ 21:24:58
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0