Mot stallet!

Nu ska jag ta och dra mig bort mot stallet. (Jag kan ju inte säga "upp till stallet" längre eftersom hon inte står "uppe på klubben" längre, haha)

Hade tänkt att rida henne idag, det ska bli spännande! Jag har ju inte suttit på henne sedan i måndags på Anna-träningen eftersom hon fick den här behandlingen i tisdags av Caroline. Ska bli kul om jag känner någon skillnad, men tyvärr så måste jag ju rida barbacka eftersom jag - numera - inte har någon sadel till henne. Så det är såhär det får bli tills den nya kommer. I vilket fall så blir det nog upp till ridhuset idag, kanske en sväng ut innan. Ska ta det lite lugnt idag i alla fall!
 
Och (!) självklart tar jag med mig kameran idag så att jag kanske får lite nya och fräscha bilder att slänga upp. Förresten så fick jag upp Jasmines plaketter på boxdörren i förrgår, kan ju slänga upp bild på det sen. Skitsnyggt blev det!
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej, vilken jättefin blogg, tycker din häst är riktigt snygg! Du ser ut att rida henne jättebra, ni är supersnygga tillsammans!;)
Som sagt, awesome blogg, lyckatill i framtiden! /Josefine

2012-09-07 @ 19:20:12
Postat av: Molly - jmphoto.webblogg.se. ♥

fina ni är! :)

2012-09-08 @ 16:01:38
URL: http://jmphoto.webblogg.se
Postat av: Olivia

Köpte du Jasmine av Ellinor Essen ? :p

Svar: Ja, hurså? :)
Jessica Christoffersson

2013-01-15 @ 18:47:43
Postat av: Olivia

Det är min kusina hahah :p Tyckte jag kännde igen henne ;)

2013-01-17 @ 08:22:51
Postat av: Ellen

Hej! Gud vilcken härlig blogg! :) det betyder guld om du skulle vilja gå in på min blogg och fråga några frågor till min frågestund eller kanske bara slänga in en göllig kommentar! Kram Ellen på ellens.horseworld.se

2013-05-06 @ 21:13:38
URL: http://EllenS.Horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0