Early sunday mornig

Hej och godmorgon! Fick sätta klockan idag eftersom hästprataren ska komma idag kl. 11.00. Jag tycker att det var konstigt att det inte var någon som gissade rätt när jag frågade här. Jag tror i alla fall att jag har nämnt att det var en hästpratare som skulle komma för ett tag sedan men som fick förhinder, eller är jag ute och cyklar, haha? Spännande, får se vad Jasmine har att säga. Det värsta som hon kan säga är nog att hon inte gillar mig eller något liknande. Men det tror jag inte eftersom hästar inte tänker på det sättet..
Dock så kommer jag nog ta det med en nypa salt, snappa upp det vikigaste liksom. Jag tror att jag lär märka vad som är sant och inte, haha!
 
Efter att hon kommit så drar jag iväg mot träning för Anna. Jag hade visst tagit fel på dag, haha. Ska träna idag, tränade inte igår.

Kommentarer
Postat av: josefine

Fast om hon kan sin sak lär hon ju inte ljuga och säga några saker som är sanna och några som inte är det ;)

2012-08-12 @ 11:24:45
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Molly Rodin

Det var en hästpratare som pratade med en häst i stallet, och mycket av de hon sa stämde. :)

2012-08-12 @ 11:43:06
URL: http://mollyrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0