Dagens fråga



Vilka utav mina inlägg har vart bäst att läsa? Är det något ni saknar?

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design!

jag har precis börjat läsa så jag vet inte :D men alla din inlägg med massa bilder är väl bra eftersom du tar superfina bilder :) kram

2011-12-31 @ 12:56:01
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: valle

Jag tyckte bäst om den när du skrev om dig själv & Jasmin (presentationerna) + den med din dressysadel

:-)



Kram // valle

2011-12-31 @ 15:25:44
Postat av: Olivia skoglund

Alla såklart alla dina inlägg är grymma :D!♥

Kram

2011-12-31 @ 16:18:27
URL: http://everythinghorzes.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Jag heter Elin och tycker du är grymt söt. Jag älskar alla inlägg du läger in. Alla är intressanta att läsa, jag gillar inlägg med bilder på din häst och dej. Ni är så oerhört söta tillsammans. Jag hoppas att ni har en underbar dag. Kram Elin ♥

Jag vet inte hur man länkar men kolla järna in på min blogg på adressen lovetoyou.devote.se

2012-01-01 @ 15:38:16
Postat av: becca

alla <333333

2012-01-02 @ 21:39:28
URL: http://beccasorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0