Min utrustning - Dressyrsadel



Min dressyrsadel, som just nu står installad nere i källaren, är en Edinburgh, 16.5" (tum). Den har vart i min ägo i ca 1.5 år och har fungerat till alla mina hästar, otroligt nog. Dock så började den bli lite för smal i bommen för Jasmine i slutet innan jag slutade rida henne eftersom hon musklade på sig så.

Jag gillar den jätte mycket och har gjort det enda från början när vi köpte den, verkligen en dressyrsadel jag rekommenderar. Dock är inte mina hoppvänner som har provat den lika förtjusta i den, varför vet jag inte, haha.


Gillar ni sånna här inlägg om min utustning? Är det något jag ska fortsätta med?

Kommentarer
Postat av: Mysan Carlsson

Ja, fler såna här inlägg! :D

2011-12-30 @ 20:34:57
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/
Postat av: johanna

Jaa, massa sånna här inlägg! :D Älskar din blogg, den utklassar min förra favvo blogg stooort! :D

2011-12-30 @ 21:05:42
URL: http://johannafaalt.blogg.se/
Postat av: LOVISA

Stalkar din blogg, bara så du vet x)

2011-12-30 @ 23:17:18
Postat av: Jossannn

Mer såna inlägg :) Var det den du köpte till zhalle som jag och Jonna testade hos linda uppe vid sadelkammaren ? ^^ isf: den är sjukt go ! haha kommer ihåg när vi en och en satt på den medans de andra två fick hålla upp den ^^

2011-12-30 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0