Regn!

När jag red idag så blev himlen helt plötsligt totalt mörkgrå. Först blev det något helt skevt ljus så att allt blev jätteljust och sedan började det att spöregna och det blev jättemörkt ute. Haha, imorse så var det skinande sol. Här i Sverige så får vi alla olika sorters väder på en och samma dag.

På tal om regn så har jag inte vart i stallet när det regnat sen förra året tror jag! Jag kommer i vilket fall inte ens ihåg när jag kom hem ifrån stallet senast och var helt genomblöt. Det kändes lite som att vara 11 igen när man var i stallet i ur och skur, timme efter timme och sket fullständigt i om man var blöt eller torr, haha!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

sån är jag fortfarande..fast jag är 15! ;)

2012-04-20 @ 06:50:19
URL: http://cassandraellevi.blogg.se/
Postat av: Josefine

NÄR VI RED HELI OCH HILMA I PISSREGNET OCH HADE SLALOMTÄVLING RUNT KONOR XD HAHA

2012-04-20 @ 09:13:04
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥

Vill du ha chansen att få ett par ‘Mountain Horse Jeanie’ ridbyxor med ett värde av hela 1,200 kronor gratis? Var då med i våran tävling där priset är just dom här ridbyxorna! Det tar bara några få minuter att anmäla sig och ha chans att vinna det här.

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-mountainhorse-ridbyxor.html



Kram!

2012-04-21 @ 16:49:36
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0