1.5

En och en halv timme senare är vad jag skulle är jag äntligen uppe ur sängen, eller nej, det är jag ju inte, haha. Jag har vaknat i alla fall. Hade ställt klockan på 7.30 i hopp om att jag skulle komma upp då. Men hoppsan, jag skulle ju bara sova 5 min till, så blev det en timme och sedan en halvtimme till. Nu tog det en himla tid att skiva det här inlägget också, haha. Tur att det är såpass svalt i ridhuset som det ändå är, annars hade jag vart lite körd nu eftersom jag hade satt klockan för att kunna åka upp tidigt till stallet.
 
Dessutom är jag lite arg på vädret. Det skulle vart 23° samt skinande sol. Men nu ska det minnsann vara 21° och molnigt. Tusan! Jag som skulle ge en sista touch på brännan innan skolan börjar. Tur att jag har mitt kära solarium!
 
Nej, nu ska jag nog dra mig mot stallet. Ska se om jag får med mamma för att fota. Det blir dressyr i ridhuset med bommar idag. Ses om någon timma!
 

Kommentarer
Postat av: linda

vem är det som har gjort din header? tycker den är sjuukt snygg! :)

kika gärna in på min blogg! :)

Svar: Jag har gjort min header sälv. Tack! :)
Jessica Christoffersson

2012-08-19 @ 12:24:00
URL: http://lindaodixie.blogg.se
Postat av: Emelie

länk byte?

2012-08-23 @ 14:58:23
URL: http://livelikeemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0