Helg!

Puh! Äntligen är det helg. Man lär sig verkligen att uppskatta helgerna när man jobbar på vardagarna, jag är helt slut med träningsverk och rubbet, haha! För er som missat så sommarjobbar jag på ridklubben och har även börjat rida ridskolans senaste tillskott, Penny som fått hyss för sig och börjat studsa och stegra när man rider.

I vilket fall så hämtade vi hem Jasmine från Skara och min tränare igår. Jasmine har stått hos henne för att få en Biolight behandling och se om hon blir bättre eftersom jag tyckt att hon inte känts helt okej! När jag red idag märkte jag dock ingen skillnad från tidigare förutom att hon var något mjukare i kroppen, så mamsen får ta och ringa Husaby och rådfråga på måndag!
 
Fast jag måste ju säga att det ser sjukt bra ut på bilderna med tanke på känslan jag hade, haha. Inom kort kommer en bildbomb .. på mig och Jasmine, men även på Penny!

Kommentarer
Postat av: ida ♥

Åh vad kul! Vill se dig och Penny :D

2012-08-03 @ 21:01:48
URL: http://idaalvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0