Höstväder

Idag blev det en uteritt i ett riktigt pissväder med Martijn. Jag hade först tänkt att rida en lätt dressyrpass i ridhuset. Men så kom jag på att det var träning där idag, så det var upptaget. Precis när jag hoppar upp i sadeln och ska rida ut så börjar det ju självklart att regna. Ett riktigt rått och iskallt regn. Trots att jag vart riktigt otaggad på uteritt så var lillhästen på topphumör! 
 
Jasmine fick sig en vilodag idag eftersom hon hatar när det regnar. Varken hon eller jag skulle tyckt att det var roligt att rida ut idag.
 
Invigde även min nya hjälm idag!! Dock hade jag ju inte riktigt räknat med att regnet skulle ösa ner. Så just nu ligger min älskling på tork på den härligt varma nedervåningen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

När du passar Martin hur har du box till han och Jasmine!:)??

Svar: Hur menar du? :)
Jessica Christoffersson

2012-08-29 @ 16:20:02
Postat av: Anonym

Martjin menade ja

2012-08-29 @ 16:20:12
Postat av: Anonym

Men hur få du plats med båda i ett stall liksom?;) haha elr har du dom i olika stall?:D

Svar: Jaha, nejnej, Martijn står ju förstås kvar i sitt vanliga stall!
Jessica Christoffersson

2012-08-30 @ 17:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0