Jour och tävling

Skulle vart ute med lite kompisar igår men tyvärr blev det inte riktigt enligt planerna eftersom jag skulle upp tidigt till stallet och ha jouren idag. Som tur är så är det inte så mycket att göra nu i början innan ridskolehästarna stallats in, men tack och lov så är detta den sista jouren jag och mamma någonsin kommer att ha i det stallet. Förhoppningsvis så flyttar vi till det nya stallet imorgon eller på måndag! 
 
Det var ju inte bara för att det var jour som jag åkte upp till stallet, utan det är ju lokal tävling för häst där idag. Åkte såklart dit för att kolla och fota också. Min blivande storhäst som jag ska köpa när han gått lite högre klasser var ju med där idag. Såklart så ska jag vara så dum att jag glömde den totalt urladdade kameran uppe i stallet, suck! Trött jag blir på mig själv ibland, men ska snart upp och hämta den skulle jag tro, då kommer det en massa bilder på Mattis och Jasmine!
 
Bild från i våras på Jasmine och Mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0