Plusgymnasiet

Jag antar att det inte bara är jag av alla 96or som börjar bli lite nervös inför första dagen på gymnasiet? Jag tror knappt att det är sant när man säger att skolan börjar om två dagar, i övermorgon. Jag började ju precis sjuan eller hur var det? Sjukt är ordet! Jag är dock även väldigt förväntansfull eftersom det ska bli kul att träffa nya människor. Dessutom kommer jag, andra dagen, att få en ny dator. Nämligen en Macbook Pro. Ska bli riktigt skönt att slippa den jag har nu eftersom den inte riktigt hänger med i svängarna längre, haha.

Jag kommer i vilket fall inte få tråkigt på fritiden de kommande två veckorna. Jag ska nämligen ta hand om min kompis häst medans hon åker iväg. Ska bli kul! Så imorgon ska jag åka dit och få se vart allt finns och hur den ska ridas. Jag lovar att ni kommer gilla den här pollen, den är urfin! Tur att det inte är så mycket i skolan i början, det mesta handlar ju om att alla ska lära känna varandra, så då får jag förhoppningsvis massa tid över till båda pollarna!
 
Jag ska börja Foto- och film linjen på Plusgymnasiet, vart går/ska du börja någonstans?
 
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ska gå natur med inriktning Nordens ark på Östrabo :)

Svar: Spännande! Jag förstår att du bor i Uddevalla då? Jag bor inte lång därifrån :)
Jessica Christoffersson

2012-08-19 @ 13:01:21
URL: http://paulinaberglund.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0