Porträttbilder från 13/2


Kommentarer
Postat av: johanna :)

Hon är så sjukt söt Jasmine :) Har verkligen det där "ponny bus" utseéndet! :D

2012-02-15 @ 23:06:56
URL: http://johannaewards.blogg.se/
Postat av: Märtha

Hej! Jättefin blogg! Jag tyckte för några dagar sedan att våra ponnisar var riktigt lika varandra, båda är fux med bläs. Sedan hittade jag att de hade samma pappa, the hale helios! Jag vet inte att du har en bild på honom men det har jag om du vill ha den. Min ponny heter Zacco:)



Märtha Nilsson, Gävle

2012-02-16 @ 10:09:38
Postat av: Theresé - Dressageroyals

Aww så fin hon är! :D



Jag har en ny blogg som handlar om hästar, foton och vardagen! Skulle vara roligt om du ville kika in och om du vill skriva en liten kommentar :)



Du får gladeligen säga något som skulle kunna locka dej som jag kan skriva! <3

2012-02-16 @ 11:00:38
URL: http://tessiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0