Snart dags!

Nu är det snart dags, imorgon är den stora dagen, återbesöket hos veterinären på Husaby hästklinik. Jag har tagit ledigt från skolan imorgon så att jag ska kunnna åka dit. Jag ska gå upp tidigare än vad jag skulle behöva om jag gick till skolan, men det är det helt klart värt!

Jag har en stor klump i magen inför imorgon! Det värsta som kan hända är om de säger att hon inte kommer att bli helt bra. Då vet jag inte vad jag skulle göra. Eftersom de sa första gången att det finns en liten risk att hon inte skulle bli bra. Men eftersom hon var så himla mycket bättre i ryggen sist gång så hoppas jag verkligen på det bästa!

Och vet ni vad? Jag ska få galoppera på henne imorgon på kliniken! Vill ni ha film eller bilder? ;)
Efter 8 eller 9 veckor (Nu har jag bannemej tappat räkningen) i ständig tömkörning, det stavas ÄNTLIGEN



Har du inte hängt med eller är du ny? HÄR kan du läsa om vad som hänt!

Kommentarer
Postat av: Vera

Om det inte är försent då du antagligen redan är på väg dit så vill jag i alla fall ha film/bilder!

2012-02-03 @ 07:37:10
URL: http://pawnienordarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in den nya skvallerbloggN www.ponnyfail.blogg.se

2012-02-03 @ 13:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0